۱۳۹۴ آذر ۲۸, شنبه

#ايران -پیام تشکر محمود بهشتی لنگرودی بعد از آزادی


پیام تشکر محمود بهشتی لنگرودی بعد از آزادی


محمود بهشتی لنگرودی ساعاتی پس از آزادی، پیامی صوتی به شرح زیر، خطاب به یاران و همه کسانی که به نحوی از او حمایت کرده اند ارسال نموده است:
یاران درود
بهشتی هستم. نمیدونم چه جوری باید ازتون تشکرکنم . تصمیمی رو حدود بیست روز پیش گرفتم که می دونستم اگه با شما مشورت بکنم از روی دلسوزی هم که شده مخالفت می کردید.این تصمیم نه برای حل مشکل خودم بوده که می دونید برای حل مشکل شخصی، راههای بسیار کم هزینه تر و راحت تری هم وجود داشت. من خواسته ای را مطرح کردم که انشاءالله اگر محقّق بشه مشکلات بسیاری از کسانی را که دربند هستند و یا بعداً ممکنه با همین شرایط مورد ظلم قرار بگیرند حل می کنه. امروزهم کاملاً بر تحقّق این خواسته مصرّم. حمایت های شما از من و خانواده ام و در کل حمایت از این حق خواهی باعث می شد هرلحظه قوّت قلب بگیرم و با توان بیشتری این خواسته را دنبال بکنم. ازهمه ی شما سپاسگزارم. دوستدارهمه تون هستم. برای همه آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این تلاش هایی که مشترکاً انجام دادیم باعث بشه بقیه یاران دربندمون هم با رایزنی ها، گفتگو ها و پی گیریهای قانونی ،انشا الله به زودی آزاد بشند و فضای خوبی برای ادامه فعالیت های قانونمند فراهم بشه.
به همه تون درود می فرستم."
*******
#ایران #کمپین فعالین مدنی #سرتنگ #روستا #آموزگار #آشامیدنی #کمپین ـفعالین ـمدنی #برق #جاده #تلفن #کلاس #دانش آموزان #تخته سیاه #پیام #تشکر #محمود بهشتی لنگرودی # آزادی#محروم #school #روستا #کلاس
# iran #faalinmadani #farhangian درآدرس تلگرامی کمپین فعالین مدنی مارا همراه باشيد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر