۱۳۹۴ آذر ۱۱, چهارشنبه

حکومتی‌ها از حادثه‌ی شین‌آباد سوءاستفاده می‌کنند"
اعتراض خانواده شین آبادی ها به حضورافرادحکومتی درمراسم سالیادحادثه شین آباد
گردهمایی مقامات حکومتی در سومین سال بروز آتش‌سوزی در مدرسه روستای شین‌آباد با اعتراض شدید خانواده‌ها به تشنج کشیده شده است.
این مراسم ظهر روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری در فرمانداری پیرانشهر برگزار شده بود.
پدر یکی از قربانیان آتش‌سوزی شین‌آباد ضمن ابراز اندوه و خشم، خطاب به شرکت‌کنندگان در جلسه گفت: شماها کی به سراغ ما و فرزندان ما آمده‌اید. آقای خضری(نماینده پیرانشهر در مجلس اسلامی) هرگز شده که با ما بنشینید و درباره مشکلات دختران ما صحبت کنیم. مرادی که به نمایندگی از تمامی آسیب‌دیدگان حادثه صحبت می‌کرد در واکنش به سخنان رئیس سازمان بهزیستی که گفته بود خانواده‌ها ماهیانه یکصد هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند، اظهار داشت: آقای محسنی، برای حکومت جای شرم نیست که ١٠٠ هزار تومان هزینه می‌کند؟ آیا اگر دختر شما به چنین وضعیتی دچار می‌شد حاضر به دریافت چنین مبلغی بودید؟ والدین دانش‌آموزان شین‌آباد خواستار همکاری و توجه به وضعیت روند درمان بچه‌ها به ویژه جراحی شد.
آتش سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی در ۱۵ آذر ۱۳۹۱ به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدرسه منجر به سوختگی ۲۹ دانش آموز شد که در این حادثه دو دانش آموز جان خود را از دست دادند و ۲۶ دانش آموز نیز مجروح شدند.

 *****
#ايران #شين آباد #دانش آموزان #گرمايشي #مدرسه #روستا #شهرستان #حكومت #بهزيستي #افراد حكومتي 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر