۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

#ايران -اعتصاب غذاي حميد رحمتي در همراهي با آقاي بهشتي لنگرودي سخنگوي كانون صنفي معلمان تهران


اعتصاب غذاي حميد رحمتي در همراهي با آقاي بهشتي لنگرودي 
سخنگوي كانون صنفي معلمان تهران

حقوق معلم و کارگر – حمید رحمتی، عضو کانون صنفی معلمان شهرضا و از اعضای پیشکسوت شورای هماهنگی تشکلهای صنفی معلمان کشور با ارسال پیامی به همکاران و دوستان صنفی، از تصمیم خود برای اعتصاب غذای نامحدود مقابل اداره آموزش و پرورش شهرضا در حمایت از خواسته های محمود بهشتی لنگرودی خبر داد.

تلاش همکاران و دوستان او و رایزنی های متعدد برای انصرافش از این تصمیم سودی نبخشید و ایشان از ساعت هفت صبح امروز سه شنبه 24 آذرماه 94 دست به اعتصاب غذای خشک زد.

حمید رحمتی در گفتگو با “حقوق معلم و کارگر” اظهار داشت که با آغاز تحصن و اعتصاب غذا، تعدادی از مسئولین اداری و امنیتی از وی خواسته اند که منصرف شود ولی با پافشاری او توسط نیروی انتظامی به دادستانی شهرستان منتقل گردید و پس از بازجویی با کفالت حکم کارگزینی همسرش آزاد گردید.

رحمتی پس از آزادی مجددا به آموزش و پرورش مراجعه و تحصن خود را این بار با خواهش مسئولین در داخل ساختمان اداره ادامه داده است.

لازم به ذکر است که حمید رحمتی پیش از این در 17 مهر 1386 به مدت سه سال به روستای زرین آباد در 20 کیلومتری ساری تبعید و در دهم بهمن همان سال در یک تصادف شدید به شدت مجروح شد و مدتی نیز به کما رفت. با این حال مسئولین امر با نقض تبعید او مخالفت کردند.


با توجه به اینکه ایشان به دلیل عوارض ناشی از تصادف مذکور نیاز به مصرف داروهای روزانه دارد لذا بیم آن می رود که جانش به خطر بیفتد.
******
#ایران #کمپین فعالین مدنی #سرتنگ #روستا #آموزگار #آشامیدنی #کمپین ـفعالین ـمدنی #برق #جاده #تلفن #کلاس #دانش آموزان #تخته سیاه #محروم #school #روستا #کلاس
# iran #faalinmadani #farhangian درآدرس تلگرامی کمپین فعالین مدنی مارا همراه باشيد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر