۱۳۹۴ آذر ۳, سه‌شنبه

#ايران -من يك دخترم و آرزوهايى دارم، آرزو دارم بدون ترس و لرز و بدون

من يك دخترم و آرزوهايى دارم، آرزو دارم بدون ترس و لرز و بدون

آرزو دارم بدون ترس و لرز و بدون روسرى و با لباس راحت پا به حياط خانه بگذارم.نميتوانم چون ديوار خانه ى ما از كوه است و از كوه هر كسى بالا ميرود.دوست مهربانى دارم كه بارها مرا به خانه دعوت كرده و با محبتهاى بى شمارش مرا شرمنده كرده است.آرزو دارم براى يكبار هم كه شده به خانه دعوتش كنم و كمى از محبتهايش را جبران كنم.نميتوانم چون خانه ى ما نزديك كوه قرار گرفته و بيچاره دوستم تا به خانه ى ما برسد خسته و كوفته ميشود و ديگر ناى تفريح با من را ندارد.از آن گذشته،خانه ى ما ريخت خوبى ندارد و ديوارش كوه است و شرم دارم از آوردن دوستم به منزل.آرزو دارم از خانه بوى خوشى به مشام برسد ولى فاضلاب خانه ى ما پر شده است و ماشين فاضلاب تا كنار خانه ى ما نمى آيد.من و اهل خانه مجبوريم مدفوع خود را با سطل از فاضلاب كشيده و وقتى باران ميبارد سطل را در جوى آب خالى كنيم تا با آب باران به سمت پايين روانه شود.كار درستى نيست ولى مجبوريم.آرزو دارم يك شب بدون ترس بخوابم چون خانه ى ما تَرَك هاى بزرگى دارد و ميترسم زلزله اى بيايد و خانه ى سست ما ويران شود و عمر من در خواب سر آيد.آرزوهاى زيادى دارم ولى حوصله ى نوشتن ندارم.
براى اهالى محله ى لبنان
گچساران
******
#ایران #آرزو #زلزله #فاضلاب #کوه #مهربان #خانه #دعوت #جبران #محبت #دختر 
#تهران #شیراز #خرمشهر #مشهد #همدان #اصفهان #نجف آباد اصفهان #تبریز #گلستان #مازندران #ساری #آمل #بابل #البرز #رشت 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر