۱۳۹۴ آبان ۱۷, یکشنبه

#ايران -تحصیل دانش آموزان شهرستان بافق ازتوابع یزد بافقی در کانکس



تحصیل دانش آموزان شهرستان بافق ازتوابع یزد  بافقی در کانکس
امام جمعه بافق چندی پیش در جمع تعدادی از مردم این شهر پیشنهاد کرد : بکوشیم تا فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه ترویج کنیم زیرا ثواب دنیوی و اخروی آن کمتر از ساخت مسجد و اماکن مذهبی نخواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت : به علت کمبود فضای آموزشی تعدادی از دانش آموزان بافقی در کانکس های مستقر در مدارس به تحصیل ادامه می دهند آموزشگاه استیجاری طلوع واقع در خیابان عدالت و همچنین مدرسه شهید اکرمی بافق از مدارسی هستند که دانش آموزان آن در کانکس تحصیل می کنند.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی از خیر مدرسه ساز ( ایرانمنش) تقدیر کرد و گفت: این خیر تا کنون چند خوابگاه دانش آموزی در این شهرستان به نام شهید ابراهیمی ساخته و هم اینک یکباب مدرسه نیز با همین نام در دست ساخت دارد.بیش از هفت هزار دانش آموز بافقی در 70 آموزشگاه شهرستان بافق تحصیل می کنند.بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
تحصیل,دانش آموزان,بافقی, کانکس,بهداشتی ,فرهنگ ,مدرسه,خوابگاه,تحصیل,عدالت,مطلوب,شهرستان,بافق ,ایران,یزد, مشهدهمدان خرمشهر,خراسان شمالی,خراسان رضوی ,مازندران,گیلان,گلستان,آمل, بابل

ایزان #تحصیل#دانش آموزان#بافقی#کانکس#هداشتی #فرهنگ #مدرسه#خوابگاه#تحصیل ,عدالت,مطلوب,شهرستان#بافق #مهشد #خراسان جنوبی #خراسان شمالی #خراسان رضوی #کمپین- فعالین -مدنی #مازندران #گلستان #همدان #تبریز #شیراز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر