۱۳۹۴ آبان ۱۳, چهارشنبه

#ايران - چشمه ي ديگري از ايجاد رعب و وحشت در مدارس هر دم از اين باغ بري ميرسد ، تازه تر از تازه تري ميرسد

چشمه ي ديگري از ايجاد رعب و وحشت در مدارس 
هر دم از اين باغ بري ميرسد ، تازه تر از تازه تري ميرسد!!
با توجه به اينكه آگاهي دانش آموزان براي خواسته ها و مطالباتشان روز به روز بالا ميرود ، نظام حاكم اين بار ترفند جديدي را به كار بسته است تا شايد از طريق ترساندن و خط و نشان كشيدن براي دانش آموزان و اوليا آنها بتواند آنها را به اصطلاح خودش سر بزير و بي خطر كند تا از اين طريق قسمتي از جامعه ي ما را كه جوانان زير 18 سال را تشكيل ميدهند را به سكوت وادار كنند حالا آنكه بايد به عاليجنابان گفت : آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت ! جوانان و دانش آموزان در عصر ارتباطات با توجه به بالا رفتن آگاهي هايشان ، اين تهديدها بر آنان تاثيري نخواهد گذاشت ، خبر را بخوانيد :
اجرای طرح قاضی مدرسه در قزوین: 11آبان94: سيد محمد ميرباقري رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح قاضی مدرسه در همه نواحی و مناطق استان خبر داد و گفت: طرح قاضی مدرسه در 2 سال گذشته در ناحیه یک و دو و البرز اجرا شد و بعضی مناطق اجرا کردند که امسال مقرر شد همه نواحی و مناطق این طرح اجرا کنند. در این طرح یکی از قضات به همراه کارشناسان دادگستری و نیروی انتظامی به مدرسه رفته و برای دانش آموزان در یک فاز و در فازهای بعدی برای اولیا و کارکنان آثار و تبعات جرم را بیان میکنند که در واقع در این طرح اولیا، دانش آموزان و کارکنان آموزش میبینند. اجرای طرح مدرسه عاری از خطر در 39آموزشگاه، مهارتهای مقابلهای با رفتارهای پرخطر در 39آموزشگاه، مدرسه مراقب با رویکرد اجتماع محور در 50آموزشگاه و مهارتهای مراقبت از خود در 50آموزشگاه در سال جاری در دستور کار قرار دارد. برگزاری نمایشگاه سیار امسال در مدارس داریم همچنین طرح همکاری خانه و مدرسه نیز به صورت پایلوت در مدرسه برگزار میشود که در این طرح دانش آموز به همراه پدر و مادر در مدرسه آمده و ساعاتی را با هم سپری میکنند.
******
مدرسه #قاضي #نمايشگاه #مناطق #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش #تجمع #زندان   #احضار #اوين #گيلان #مجلس #تهران #بازنشستگان #معلمان #اعتراض #فرهنگيان #كردستان #تحصيل #مدارس # استان  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر