۱۳۹۴ مهر ۲۹, چهارشنبه

ايران - کانون صنفی معلمان ایران در نامه ای از سخن گوی این تشکل محمود بهشتی درخواست کرد که اعتصاب غذای خود را به تعویق بیا ندازد

کانون صنفی معلمان ایران در نامه ای از سخن گوی این تشکل محمود بهشتی درخواست کرد که اعتصاب غذای خود را به تعویق بیا ندازد.دراین نامه که از سوی این تشکل صنفی منتشر شده است امده است
جناب آقای محمود بهشتی
سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران
ضمن آرزوی سلامتی و پایداری برای شما و تمام معلمان دربند، همه ما نیک می دانیم که اعتراض به یک روند قضایی و حکم ناعادلانه حق هر متهم است به خصوص وقتی آن متهم جز برای اعتلای وضعیت معیشت و منزلت هم صنفان خود و ارتقای کیفیت آموزش فرزندان این سرزمین، عمل دیگری انجام نداده باشد. در همین راستا شما بخاطر اعتراض به اجرای حکم خود طی هفته های گذشته دست به اعتصاب غذای خشک زدید و جمعی معلمان ایران به اشکال مختلف با شما همراهی نمودند. و شما بخاطردرخواست خانواده و همکاران خود و وعده نماینده دادستان مبنی بر پیگیری و رفع این بی عدالتی بصورت موقت به اعتصاب خود پایان دادید.اکنون آن وعده دو هفته ای رو به پایان است و شما عزم جدی دارید برای اعتراض به این روند ،اعتصاب خود را از سر بگیرید.
کانون صنفی معلمان ایران به نمایندگی از اعضا ، همکاران و دوستداران شما، از شما در خواست می کند به دلایل زیر اعتصاب خود را برای مدتی به تعویق بیاندازید.
اول،ضمن تاکید بر حق اعتراض، ما نگران سلامتی شما هستیم .با توجه به اعتصاب قبلی و وضعیت جسمی شما ، ما نمی خواهیم شاهد آسیبی شدید تر از این و بروز یک فاجعه باشیم .
دوم، نماینده دادستان عنوان کرده است که دو هفته فرصت کمی است و ما فرصت بیشتری برای بررسی و رفع این بی عدالتی لازم داریم .
برمبنای دلایل فوق ما خواهان تعویق زمان شروع اعتصاب از جانب شما هستیم. از طرفی مدت زمان تعلیق را به خود شما واگذار می نماییم و امیدواریم این اعتراضات منجر به رفع بی عدالتی گردد.
لذا ضمن درخواست از شما، از مقامات دادستانی می خواهیم سریعا به وضعیت پرونده رسیدگی نمایند.
ما خواهان آزادی بی قید و شرط شما و سایر معلمان و فعالان صنفی از زندان هستیم.
کانون صنفی معلمان ایران(تهران)
******
اعتصاب غذا # خشك  #محمود بهشتي لنگرودي # سخنگوي #كانون 
 #صنفي # معلمين #اعتراض # اجرايي  #ن حكم ناعادلانه # #ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #نويسنده#مرضيه #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان #مشهد #همدان #تبریز #مشهد #تايباد# پيش دبستاني #مازندران #سخت # وضعيت # معلمين# زنداني #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش #تجمع #زندان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر