۱۳۹۴ مهر ۱۸, شنبه

#ايران -تجمع مردم سنندج16مهرماه به مناسبت روزجهانی معلم

تجمع مردم سنندج16مهرماه به مناسبت روزجهانی معلم


مهدی فتحی
از ساعت ۹ و نیم روز پنج شنبه ۱۶ مهر ماه همکاران سنندجی در محوطه اداره کل آ. پ کردستان به همدیگر می‌پیوستند تا اتحادشان را بار دیگر به نمایش بگذارند. جمعیت مملو بود از پیشکسوتان، جوان‌ها، شاغل وبازنشسته، مرد و زن.معلمان سنندج، همراه با سایر معلمان کشور برای احقاق حقوق صنفیشان با سکوت خواسته‌هایشان را فریاد زدند. این خواسته‌ها بر روی پلاکارد‌هایی در دست همکاران، خودنمایی می‌کرد. علاوه بر این، متن تکثیر شده قطع نامه در بین همکاران توزیع شد و معلمان بصورت نمادین حلقه‌ای تشکیل داده و دور تا دور محوطه اداره کل آ. پ کردستان را چندین بار دور زدند.تعدادی از مامورین ارگانهای امنیتی نیز حضور داشتند که از همه شعار‌ها یک نسخه را تحویلشان دادیم تاشائبه غیر صنفی بودن تجمع در ذهنشان ایجاد نشود.در پایان سخنرانی کوتاهی توسط آقای مهدی فتحی ایراد شد که در این سخنرانی به صنفی بودن حرکت و غیر سیاسی بودن آن اشاره شد و مشکلات معیشتی معلمان و بازنشستگان و همچنین مشکلات دانش آموزان نیز مطرح گشت.

در آخر با نام بردن از معلمان دربند و حمایت از آن‌ها و با خواندن قطع نامه پایانی توسط یکی از همکاران تجمع راس ساعت ۱۲به پایان رسید. در تجمع امروز سنندج، جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر شرکت داشتند.
*****
اعتصاب غذا # خشك  #محمود بهشتي لنگرودي # سخنگوي #كانون 
 #صنفي # معلمين #اعتراض # اجرايي  #ن حكم ناعادلانه # #ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان #مشهد #همدان #تبریز #مشهد #تايباد# پيش دبستاني #مازندران #سخت # وضعيت # معلمين# زنداني #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر