۱۳۹۴ مهر ۱۸, شنبه

#ايران - تجمع مردم تهران 16مهرماه به مناسبت روزجهانی معلم

تجمع مردم تهران 16مهرماه به مناسبت روزجهانی معلم


ساراملک
شانزدم مهر ماه تجمع فرهنگیان شاغل و بازنشسته به مناسبت روز جهانی معلم و به جهت رساندن صدای حق طلبی فرهنگیان در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد.
ساعت نه و نیم تعدادی از همکاران خانم و آقا به طور پراکنده مقابل اداره بودند ولی تعداد لباس شخصی‌ها بیشتر از تجمع کننده‌ها بود. تا ساعت ۱۱ همکاران جمع شدند.
ساعت یازده و نیم مدیر کل آموزش و پرورش به جمع ما آمدند و از همکاران دعوت کردند به داخل اداره بروند که همکاران امتناع کردند.
ساعت ۱۱: ۴۵ اکثر همکاران با دعوت مجدد مدیر کل به داخل رفتند و از ایشان با آب پذیرایی شد و فرصتی برای بیان دوباره خواسته هاپیش آمد.
از میان آقایان، همکارانی از جمله جناب علی اکبری و جناب جوانمرد صحبت کردند و از میان بانوان خانم سلیمی و بنده صحبت کردیم همه ما در وهله اول فقط آزادی همکاران دربند را خواستار شدیم و مشکلات آموزش و پرورش را یک به یک برشمردیم.
همکاران بسیار خوب مشکلات را مطرح نموده و مدیر کل نیز با صبر و حوصله و دقت تمام به سخنان ما گوش دادند.
جناب عبدی زحمت کشیده بیانیه تجمع امروز را قرائت کردند و در آخر جناب چهاربند در جمع همکاران صحبت نموده و قول همه نوع همکاری علی الخصوص در زمینه آزادی زندانیان فرهنگی را دادند. تجمع حدود ساعت 1345 به پایان رسید.
حاشیه‌های این تجمع:
۱- حضور پر رنگ لباس شخصی‌ها مانند برنامه‌های پیش و البته عدم دخالت ایشان
۲- حضور بسیار کم رنگ همکاران عزیز به خصوص شاغلین گرامی که مایه تاثر بود که ان شاالله روز به روز همکاری‌ها بیشتر خواهد شد.
۳- جمله بسیار زیبایی که خانم سلیمی در انتهای تجمع فرمودند و از نیروهای لباس شخصی بابت شرکتشان در تجمع که باعث بیشتر شدن تعداد شرکت کننده‌ها شده بود تشکر کردند.

 ******
اعتصاب غذا # خشك  #محمود بهشتي لنگرودي # سخنگوي #كانون 
 #صنفي # معلمين #اعتراض # اجرايي  #ن حكم ناعادلانه # #ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان #مشهد #همدان #تبریز #مشهد #تايباد# پيش دبستاني #مازندران #سخت # وضعيت # معلمين# زنداني #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر