۱۳۹۴ مهر ۲۷, دوشنبه

#ايران - بازداشت و وضعیت نامعلوم پنج تن از فعالین مدنی و تجمع کنندگان تهران

بازداشت و وضعیت نامعلوم پنج تن از فعالین مدنی و تجمع کنندگان تهران


در ادامه بازداشت و تعقیب فعالان مدنی و تجمع کنندگان اخیر در تهران، گزارش ها حاکی از دستگیری چهار تن از این افراد توسط ماموران لباس شخصی و انتقال یک تن از دستگیر شدگان اخیر به زندان اوین بوده است. روز شنبه ۱۸ مهر ماه ۹۴، بعد از تجمع اعتراضی گروهی از فعالین مدنی و شهروندان معترض در مقابل زندان اوین، آقایان علیرضا عامری، جواد سیاحی، فرید خضیری و علی زرگان، توسط ماموران امنیتی لباس شخصی بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل شده اند. این افراد بعد از شرکت در تجمع اعتراضی مقابل زندان اوین که همراه با دهها تن از فعالان و معترضان صورت گرفت، در حوالی زندان اوین توسط یک دستگاه خودروی ون متوقف و با خشونت بازداشت شدند.همچنین منزل علی زرگان، که از کارکنان یکی از کتابفروشی های تهران می باشد، تفتیش شده و برخی اسناد و کتب و کامپیوتر شخصی وی ضبط شده است.جواد سیاحی نیز وبلاگ نویس و دارنده بلاگ «خیزش» بود که وبلاگ وی اخیرا از دسترس خارج شده است.

گفتنی است تجمع کنندگان اخیر در مقابل زندان اوین، لاستیک دنا و همچنین کانون وکلای دادگستری، علاوه بر انتقاد و اعتراض به وضعیت موجود، عموما چه به صورت کلی و چه به صورت خاص و موردی، خواهان برقراری عدالت قضایی شده اند.
*****
عتصاب غذا # خشك  #محمود بهشتي لنگرودي # سخنگوي #كانون  #صنفي # معلمين #اعتراض # اجرايي  #ن حكم ناعادلانه # #ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #نويسنده#مرضيه #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان #مشهد #همدان #تبریز #مشهد #تايباد# پيش دبستاني #مازندران #سخت # وضعيت # معلمين# زنداني #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش #تجمع #زندان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر