۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

#ايران - حمایت شعله پاکروان مادرریحانه جباری ازمطالبات صنفی معلمین


حمایت شعله پاکروان مادرریحانه جباری ازمطالبات صنفی معلمین
ایران تنها  کشوری در جهان هست که همکاران انبیا را زندانی و زن
و بچه شان را در تنهایی و بی پناهی رها میکنیم


شعله پاکروان مادر ریحانه قهرمان: ما تنها کشوری در جهان هستیم که همکاران انبیا را زندانی میکنیم و زن و بچه شان را در تنهایی و بی پناهی رها میکنیم .

شعله پاکروان مادر ریحانه جباری, طی یادداشتی از کرامت معلم سخن گفته و اذعان می دارد که جای معلم در زندان نیست .او حمایت خود را از مطالبات صنفی معلمین که در جهت رفع تبعیض اقتصادی و اجتماعی است اعلام می کند. یادداشت خانم شعله پاکروان: عمری نان معلمی خورده ام . از کودکی  گمانم چهار ساله بودم که مادرم هم رسما معلم شد . و خودم در گیرودار تعطیلی کنکور و دانشگاه با کمک پدرم شدم معلم . خجالت میکشیدم توی دفتر بنشینم . چون کسانی آنجا بودند که سال قبلش شاگردشان بودم . هفده ساله بودم که پدرم مرا به فوت و فن معلمی آشنا کرد . بعد از آن با وجود فراز و نشیب های شغلی ، در نهایت سروکارم با کودکان و نوجوانان و جوانان افتاد . از دبستان تا دانشگاه . اما همچنان شاگرد معلمین خود باقی ماندم . پیش از انقلاب ، دوست پدرم که معلم بود ، به زندان افتاد  بدلیل تشکیل یک گروه سیاسی در مدرسه . گروه ابوذر . متاسفانه چند دانش آموز آن گروه اعدام شدند . اما معلمشان همزمان با انقلاب آزاد شد . گمانم پانزده سال زندانی داشت . وقتی پدرم با دوستانش در باره همکارشان صحبت میکرد ، همه میگفتند ، جای معلم در زندان نیست . بعد از انقلاب هم در تکریم مقام معلم سخنها گفته شد . تا آنجا که معلمی را شغل انبیا گفتند . اکنون ، بعد از سالها ، بخود میگویم که : گمانم ما تنها کشوری در جهان هستیم که همکاران انبیا را زندانی میکنیم و زن و بچه شان را در تنهایی و بی پناهی رها میکنیم . بعنوان فردی از اجتماع ، حمایت خود را از مطالبات صنفی معلمین که در جهت رفع تبعیض اقتصادی و اجتماعی است اعلام میکنم . زیرا هنوز فراموش نکرده ام که مدیون این قشر از انسانهای شریف هستم . همه آحاد ملت مدیون این مبشران فرهنگ و دانش هستند . از پزشک و پرستار تا قاضی و پلیس . از کارگر و کاسب تا تاجر و سیاستمدار . یقین دارم که جامعه پایدار و توسعه یافته با میدان دادن به معلمین بوجود خواهد آمد . نیازی که بشدت برای ملت ما حیاتی است
*****
اعتصاب غذا # خشك  #محمود بهشتي لنگرودي # سخنگوي #كانون 
 #صنفي # معلمين #اعتراض # اجرايي  #ن حكم ناعادلانه # #ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان #مشهد #همدان #تبریز #مشهد #تايباد# پيش دبستاني #مازندران #سخت # وضعيت # معلمين# زنداني #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش #تجمع #زندان #اوين #مالباختگان #سياسي  #شعله پاك روان #ريحانه 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر