۱۳۹۴ آبان ۱, جمعه

#ايران - تحت فشار گذاشتن فرشته قاضی مادر امین اواری برای عدم شرکت درتجمعات

تحت فشار گذاشتن فرشته قاضی مادر امین اواری برای عدم شرکت درتجمعات

صدای این مادر باشیم
فرشته قاضی:امین انواری را مجبور کرده اند به پدرش زنگ بزند و پیغام بدهد که "به مادرم بگو از من خواسته اند مادرم در تجمع شرکت نکند وگرنه برای من بد تمام می شود". دیده اند افاقه نکرده رفته اند دم مدرسه برادر ۱۷ ساله اش، او را به زور سوار ماشین کرده و تهدید کرده اند که باید مادرت را ساکت کنی که مصاحبه نکند و در تجمع شرکت نکند والا جای تو و محل کار پدرت و خانه ات را بلدیم و بلا سرتان می آوریم و ..
بخوانید از زبان مادرش: این دومین بار است. بار اول روز دستگیری امین بود. ۳ نفر از سپاه که کارت شناسایی هم نشان داده بودند و گفته بودند ما از سپاه هستیم هنگامی که پسرم از مدرسه می آمد سراغ او رفته بودند. امروز دوباره تکرار شده، این بار دو نفر بوده و پسرم را تهدید کرده اند. اولین بار پژوی ۴۰۵ نقره ای بوده و اسم دو نفرشان که پسرم کارت شان را دیده بود مقیمی و طاها رمضانی بوده و امروز سمند مشکی بوده، اسم یک نفرشان محمد علی مفتح. وقتی پسرم از مدرسه بیرون آمده به زور او راسوار ماشین می کنند. می گویند جای تو و محل کار پدرت و خانه ات را بلدیم، باید مادرت را ساکت کنی و در اعتراضات شرکت نکند و مصاحبه نکند والا بلا سرتان می آوردیم. پسرم شماره ماشین سمند را یادداشت کرده؛ ماشین با شماره ۲۷ الف ۷۲۸ ایران ۲۲ بوده و دولتی پلاک قرمز. تهدید می کنند و می گویند باید مادرت را ساکت کنی. می خواهند مرا بترسانند. دارند ما را تهدید می کنند اما من نمی ترسم من حرف میزنم. خواهش میکنم از شما که اطلاع رسانی کنید. دارند تهدید خانوادگی می کنند. من فقط حق بچه ام را می خواهم، آزادی بچه ام را می خواهم که بی گناه در زندان است، در انفرادی است. می خواهند به زور مرا ساکت کنند. تا بچه ام آزاد شود ساکت نخواهم شد. صدای مرا به گوش مجامع بین المللی حقوق بشر برسانید. بچه من هیچ کاری نکرده در زندان است و ما را خانوادگی تهدید کرده اند. در جریان باشید هر اتفاقی برای خانواده من، همسرم، پسرم، خودم و امین بیفتد مسئولیت با سپاه است."

 ******
# فشار # فرشته قاضی # امین اواری # عدم شرکت درتجمعات #بين المللي #آزادي #بي گناه # اعتراضات #تهديد #خانواده #مصاحبه #سپاه #مدرسه 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر