۱۳۹۴ مهر ۶, دوشنبه

#كمپين فعالين مدني- فرهنگاين - ايران - شعري ازرسول بداقي - شجاعت واپسین درس من است


 شعري ازرسول بداقي - شجاعت واپسین درس من است


شعری جدید از معلم دربند، رسول بداقی
شجاعت واپسین درس من است
مبادا مدرسه ام دیر شود! ”
گر به خاکم می سپارید
تیر به قلبم نزنید.
که احساس زندگی را با خاک بگویم.
مغز مرا از هم نپاشید مگر آگاهی و رنج مرا
خاک گورم حس کند.
گر به خاکم می سپارید باز بگذارید چشم مرا
شاید که خاک رمز نگاهم را
اشک زلالم را بداند چیست.
دست هایم را نبندید
که بر خاک گورم بنویسم
برایم مرگ بهتر از بندگی بود.
شش های مرا از زندگی در خودکامگی خالی کنید.
مبادا که بهشت پر شود از این هوا
زبان سرخم را ، حنجره ام را کنارم بگذارید
که فریاد کنم
دم به دم آزادی ام را
گر به خاکم می سپارید زنجیر بر پایم نبندید
مبادا مدرسه ام دیر شود!
شجاعت واپسین درس من است
گر مرا زهری بنوشید
شیرینی یک لحظه آزادگی
برتر از یک عمر
زندگی در بردگی ست

رسول بداقی معلم زندانی
*******
#ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان #مشهد #همدان #تبریز #مشهد #تايباد# پيش دبستاني #مازندران #سخت # وضعيت ## معلمين# زنداني #زندان #گوهر دشت كرج#رسول بداقي#مدرسه#
حقوق #کارمندان #آموزش و پرورش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر