۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

بیانیه حمایت از اطلاعیه آقای هاشم خواستا از تجمع 31 تیر فرهنگیان کشوری


بیانیه حمایت از اطلاعیه آقای هاشم خواستا
از تجمع 31 تیر فرهنگیان کشور


کمپین فعالین مدنی فرهنگیان ایران حمایت خود را از اطلاعیه آقای هاشم خواستار به تاریخ 5مرداد 94 تحت عنوان وقایع تجمع معلمان در 31 تیر و دستگیری و شکنجه معلمان بازداشت شده اعلام می کند.
آقای خواستار تاکید کردند: به حاکمیت اخطار می کنم که حرکت های معلمان نم نم باران است ،سیل بزرگ از جانب ملت در راه است .معلمان حقشان را گدایی نمی کنند،حق گرفتنی است .سال 94،سال 67 نیست که تعداد زیادی از زندانیان را بعد از قبول قطعنامه قتل عام و در گورهای دسته جمعی دفن کردند.مردم و به خصوص معلمان به سرعت در مقابل زورگویی ها و ظلم ها واکنش نشان می دهند و همینطور آزادی بی قید و شرط معلمین را خواستاریم.“
ما به عنوان حمایت کنندگان حقوق و مطالبات معلمین سراسر کشور خواستار این هستیم که بدون هیچگونه تبعیض وقید و شرطی حق معلمین و تمامی اقشار جامعه بایستی پرداخت شود. بخصوص اینک با سرریز شدن 150 میلیارد دلار به جیب دولت بایستی حق و حقوق همه داده شود. نباید بگذاریم این پولها هم مانند گذشته به دست عده ای به غارت برود.
ما نیز از اعلام تجمع برای روز 13مهر؛ همزمان با روز جهانی معلم در مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستانها و اداره کل استانها و همچنین مقابل وزارت آموزش و پرورش در تهران حمایت می کنیم و از عموم فرهنگیان کشور و سایر اقشار جامعه دعوت می کنیم که در این تجمع حضور یافته و پشتیبان فرهنگیان کشور باشند.

کم‍پ‍ین فعالین مدنی – فرهنگیان 6مرداد 94
#ایران #تهران #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #قم #یزد #مشهد #البرز #همدان #كرمان#بیانیه #اعتراض #هاشم خواستار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر