۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

#‏ایران - گزارشی از کانون صنفی معلمان از تجمع امروز 31 تیر


#‏ایران - گزارشی از کانون صنفی معلمان از تجمع امروز 31 تیر




اگرچه نیروهای امنیتی به هر شکل تلاش کردند جمعیت را متفرق کنند و از شکل گیری تجمع جلوگیری کنند، اما معلمان با حضور گسترده، صدای خود را به گوش بالادستان رساندند: ما معترضیم……..
معلمان از سراسر کشور، دسته دسته به میدان بهارستان آمدند تا صدای اعتراض جمعی خود نسبت به بازداشت معلمان و فعالان صنفی را به گوش مسئولان و بالادستان برسانند.
این تجمع در پاسخ به فراخوان شورای مرکزی تشکل های فرهنگیان سراسر کشور برگزار شده بود. در پاسخ به این فراخوان بیش از دو هزار معلم از شهرهای دور و نزدیک خود را به تهران رساندند تا بر طبق اصل 27 قانون اساسی، تجمع سکوت برگزار کنند.
اما از اوایل صبح حضور نیروهای امنیتی بسیار چشمگیر بود. این نیروها از شکل گیری هر اجتماعی به شدت جلوگیری کردند و به هر شکل ممکن تلاش خود را به کار بستند تا معلمان را متفرق کنند. برخورد نیروها با یک تجمع کاملا صنفی و قانونی، بسیار امنیتی گزارش شده است، بر طبق گزارشات، بیش از صد معلم بازداشت شده و به اتومبیل های ون که در گوشه و کنار منتظر بودند، منتقل شدند.

گرچه به هر شکل تلاش کردند جمعیت را متفرق کنند و از شکل گیری تجمع جلوگیری کنند، اما معلمان با حضور گسترده، صدای خود را به گوش بالادستان رساندند: ما معترضیم……..

#ایران #تهران #مازندران #گلستان #اردبیل #ارومیه #کرمانشاه #خرمشهر #لرستان #قم #یزد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر